sábado, 22 de agosto de 2015

SORTIDA ALS AIGUAMOLLS DE L’EMPORDÀ EN 14 IMATGES: UNA BREU GALERÍA FOTOGRÁFICA (21/08/2015)

Text y fotografies: Joan Ramon Santasusana Gallardo.


Acostumo a visitar els aiguamolls de l’Empordà al menys un parell de vegades a l’any: hivern i estiu són dos moments obligats, ja que tant l’aspecte del paisatge com la fauna canvien molt segons l’estació, doncs bàsicament els aiguamolls són un lloc d’estada per diverses aus migratòries, i cada espècie té el seu moment. Quan puc, fora d’aquestes dates, també m’hi deixo caure perquè mai saps quina nova espècie et pots trobar ni quina sorpresa et pot deparar el camí...


En aquesta ocasió, els meus dos nebots, l’Eduard i el Marcel, em van acompanyar a fer una passejada per alguns dels camins d’aquest fabulós parc natural, i tot i que va ser una visita força curta, vàrem veure tota una munió d’animals, des de petits invertebrats, passant per alguns dels peixos, amfibis, rèptils, aus i mamífers que corren dins dels límits dels aiguamolls. Malauradament no vaig poder fotografiar tots ela animals que vàrem poder veure, repartint-me entre la càmera fotogràfica, els prismàtics i les lliçons ornitològiques als meus nebots. Va ser un dia en que vaig tenir l’oportunitat de veure uns quants blauets, un dels ocells al qui li tinc més ganes, però em va resultar impossible fotografiar-ne cap. Aquests, amb la seva velocitat, sempre se m’escapaven de l’objectiu de la càmera. Potser en alguna altra ocasió!


En tot cas, aquí deixo algunes de les imatges. Només 14 imatges de les moltes que vaig guardar...













No hay comentarios:

Publicar un comentario