martes, 22 de abril de 2014

100 COSES QUE M’AGRADEN DE TU...

Para ver el texto traducido al castellano, "100 COSAS QUE ME GUSTAN DE TI", pinchar aquí.

Per la lloba que m'ha guanyat el cor... Ja saps que això és només una petita llista de les moltes coses que m'agraden de tu, no? ;)


Aquesta és una llista incompleta. Com completar una llista que vaig descobrint dia a dia? Ni tan sols si ja no hi hagués més que descobrir estaria completa, ja que hi ha un munt i munt d'altres coses que podria afegir i que m'agraden de tu. Algunes coses de les que hi han aquí són les que m'han guanyat el cor, altres, simplement trets en comú que compartim, altres, detalls ínfims sense importància que amb tu cobren una importància especial. El físic, el mental i l'espiritual es barrejen... Qui sóc jo per separar-ho? No pretenc separar res, ni establir un ordre de preferències, només deixo constància de la llista tal i com m'ha sortit...

Aquesta és la llista:
  1. El teu sentit de l’humor...
  2. ... i el teu altre sentit de l’humor més surrealista.
  3. Que t’agradi abraçar-me.
  4. El que em fas sentir quan t’abraço.
  5. El teu sentit de l’igualtat i del que és just.
  6. Els teus petons.
  7. Que hagis estat capaç de destruïr els meus propis tabús respecte l’edat.
  8. Que t’agradi abraçar els arbres.
  9. Que t’agradi el vinagre de Mòdena.
  10. Les teves mans.
  11. La teva sinceritat i que siguis capaç de parlar “aunque duela”.
  12. Que no t’agradi el formatge... perquè així en tinc més per mi! :-P
  13. Que t’agradi la natura.
  14. La manera en que fas les fotografies, i la sensibilitat que amb elles transmets.
  15. Compartir coses amb tu.
  16. El teu gust o sabor.
  17. Que t’agradi passejar.
  18. Que siguis estalviadora.
  19. Que t’agradi fer excursions.
  20. Que t’agradi parlar...
  21. ... i que t’agradin els silencis.
  22. ¡Qué te vaya lo medieval!
  23. Que vulguis saber sobre coses que m’agraden.
  24. Que em vulguis educar musicalment.
  25. La teva llengua (i no parlo de l'idioma)…
  26. … i la manera en que em mossegues el llavi.
  27. Que t’agradin els petits detalls de la natura.
  28. Que hagis fet una llista de pel·lícules que voldries veure amb mi.
  29. Que em facis la punyeta amb la idea de que em deixi el cabell llarg.
  30. El poc que peses, perquè així et puc aguantar i alçar amb els meus braços.
  31. L’escalforeta que desprens. *^_^*
  32. Que tinguis millor memòria que jo.
  33. Que no fumis.
  34. Les cervesetes que prenem junts! :P
  35. Les teves idees sobre el destí o l’atzar.
  36. Que vulguis veure els estels, i postes i sortides de sol amb mi.
  37. Que t’agradi llegir.
  38. La teva intel·ligència.
  39. Que t’asseguis als meus genolls.
  40. El teu cabell llarg.
  41. Que t’agradi fer migdiada.
  42. Que siguis tan carinyosa.
  43. Que siguis tal com ets (amb virtuts i defectes).
  44. Que siguem capaços d’acceptar les nostres diferències i respectar els nostres espais.
  45. Que et pugui sorprendre amb petits detalls.
  46. Poder-te agafar de la mà quan estem un davant de l’altre en una taula... o quan estem de costat!
  47. No m’agrada, però m’agrada... que les hores amb tu se’m passin volant!
  48. Que tinguis un esperit juganer.
  49. Que m’hagis permés entrar a la teva vida.
  50. Que t’agradi anar de tapes.
  51. Que siguis una somiadora. ;)
  52. El teu culet! :P
  53. La manera com em mires.
  54. Que siguis “achuchable” i ergonòmica.
  55. Que fas que vulgui aprendre coses.
  56. Que entenguis que en l’amor no tot és meravellòs ni fàcil, però estiguis disposada a lluitar per ell.
  57. Que t’agradi que et ronronegi.
  58. Que t’agradi tenir un hort urbà.
  59. La teva afició a buscar pedretes i vidres desgastats vora el mar.
  60. Que cuinem junts... i ens agradi fer-ho als dos!
  61. Que als dos ens agradi anar agafats de la mà quan anem junts.
  62. El teu riure (... i somriure), que no és el mateix que el sentit de l’humor!
  63. La teva curiositat i fantasia... en diversos aspectes! :-P
  64. La teva companyia.
  65. Que detestis també posar fotografies repartides per el pis.
  66. La figura que tens...
  67. Que siguis molt menys “complicada” del que creus. :-D
  68. La “telepatia” que compartim.
  69. Que t’agradi que et faci el menjar...
  70. ... i que et mengi! XD
  71. Que puguem decidir coses junts.
  72. Que amb tu moltes de les coses a las que deia “No!” s’hagin convertit en un “Sí!”.
  73. Que alimentis la meva creativitat...
  74. ... i alimentar la teva creativitat.
  75. La manera en que em cantes a l’orella...
  76. ... o la manera en que em toques el cap quan condueixo.
  77. La teva pell suau.
  78. Que no t’agradi anar a les platges sobresaturades de gent…
  79. … ni prendre el sol en ple migdia a l’estiu.
  80. Que tinguis ganes de que visquem junts.
  81. El teu amor i respecte per la solitud.
  82. La teva calma (Clar que encara mai t’he vist enfadada!)
  83. Que t’agradi recollir espàrrecs...
  84. ... i tota la venada greenpunk que transpires.
  85. Que tinguis aquella alçada perfecta per fer els petons.
  86. L’artesania que corre per la teva sang.
  87. La pau que sento quan dormim junts.
  88. Que també t’agradi tota aquella petita flora i ecosistemes que es desemvolupen sobre les teules dels teulats.
  89. Que trobis entranyables les dàfnies o puces d’aigua.
  90. Que t’agradi l'urbex.
  91. Les teves polseres i els teus anells.
  92. Que siguis una mica macarrilla.
  93. Que siguis treballadora…
  94. … però també una mica mandrosa.
  95. Els nostres “Txaaaaaaan! Txaaaaaaan!” de pel·lícula de por! XD
  96. Que tinguis sortides que ni jo mateix espero per les meves pròpies sortides surrealistes.
  97. Que siguem capaços de trobar els nostres moments de relax junts.
  98. Que tinguem una llibreta on apuntar les nostres coses: projectes, sentiments, menús…
  99. Tots els moments que hem viscuts junts…
  100. ... i tot el que encara em queda per descobrir amb tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario